سوالات متداول
می تونم سفارشم رو تلفنی ثبت کنم؟
خیر، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر نیست. ثبت سفارش از طریق سایت، دایرکت اینستاگرام یا واتسپ.
می تونم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟
در حالت کلی خیر، اما در صورتی که اشتباهی در وارد کردن سایز یا اطلاعات خواسته شده براتون پیش اومد حداکثر تا یک ساعت بعد از ثبت سفارش در واتسپ پشتیبانی سایت مشکلتون رو مطرح کنید. (حداکثر تا یک ساعت بعد از ثبت سفارش)
برای خرید،حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتون می تونید اطلاعات فردی و ارسالی رو کامل کنید و سفارشتون رو ثبت کنید.
آیا محصولات بسته بندی ایمن دارند؟
بله همه محصولات با بسته بندیمقاوم در برابر ضربه و کاملا ضد آب ارسال می شوند.
چه زمانی سفارش ارسال می شود؟
موقع ثبت سفارش تایم حدودی ارسال در اختیارتون قرار می گیره و چون کارها سفارشیه معمولا یک هفته تا ده روز کاری حداقل زمان میبره.